06 februari 2011

o aj aj aj aj buff, o aj aj aj aj buff, o aj aj aj aj buff buff!

Mitt i allt idag så skar det till i ryggen och nu är det en punkt som är sjukt öm. Eller inte öm egentligen, men så fort jag rör mig på ett vist sätt så känns det som om någon sticker en kniv rakt i ryggen som straff för att jag rör mig(eller alternativ som på bilden, en skruvtving rakt i ryggen. Ruskigt skönt...). Det är en typisk sträckning skulle jag säga, men jag vet inte när jag sträckt mig isåfall. När jag var ut och gick igår? När jag tränade med AB roller slide? Har jag sovit tokigt så en nerv blivit i kläm? Alla alternativ är möjliga, speciellt med med roller slide eftersom man tänjer ryggen ganska mycket då. Men jag kan också ha sträckt mig när jag var ut och gick, det var trotts halt lite halt så jag halkade till några gånger och så gick jag med så rak rygg som möjligt så det kan vara det också, men också kan jag ha sovit tokigt. Men det är minst troligt eftersom jag fick så här ont i mitten på dagen, hade det inte lixom när jag steg upp imorrse och tränade. 

Nåja, ska försöka sova nu i alla fall. Om det går. Ska försöka hitta en bekväm ställning, som är tillåten så jag inte får en kniv i ryggen igen haha. Wish me luck!

Inga kommentarer: