17 februari 2011

pløtsligt sa det bare schwooop!

För ett år sedan:
Vilken klass gick du i? -ingen egentligen
Vad hade du för hårfärg? -chokladbrunt
Hur lång var du? - 1.60
Vem var du kär i? - piff & puff
Hade du någon pojk/flickvän? - nej
Vad brukade du göra på fritiden? - hänga med vänner
Vilka umgicks du med? - Ida och Aina mest
Hur såg du ut? - genom fönstret ;) haha nejmen, hade chokladbrunt hårt och lugg
Var allt bättre då? - lite kanske
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - ibland
Har du förändrats? - kan man väl säga

Nu:
Hur gammal är du? -  17
Vilken klass går du i? - ingen alls
Vad har du för hårfärg? - ljusbrunt
Hur lång är du?- 1.61, tror jag...
Vem är du kär i? -  får man välja Bruno Mars? :)
Har du någon pojk/flickvän? - nej
Vad brukar du göra på fritiden? - lyssna på så mycket musik som möjligt, hänga med vänner, träna
Vilka umgås du med? - Ida, Aina, Frida, Rebecca
Hur ser du ut? - fortfarande genom fönstret! och så har jag ljusbrunt hår som ser ut som svinto!

Har du..
Kysst någon? jo
Sovit bredvid någon av samma kön? - jo
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - jo
Slagit ner någon? - brorsan när vi var yngre säkert haha
Ljugit för en bra vän? -tyvärr
Svikit någon? - jo
Fuskat på prov/läxförhör? - aldrig i hela mitt 18åriga liv
Blivit kallad Bögjävel? - nej
Kallat någon Bögjävel? - nej
Druckit alkohol? –yep

Vem:
Skrev du senast till på msn? - Victåår :)
Kramade du senast? - Casper
Kysste du senast? -  kommer inte ihåg
Sov du hos senast? - syster kanske?
Vill du vara med just nu? -  vill nog mest vara själv nu
Ringde dig senast? - brorsan tror jag
Skickade ett sms till dig senast? - syster
Skickade du ett sms till senast? - syster

Vad:
Drack du senast? - HB shake
Köpte du senast? - hm... mjölk, yoghurt, bröd, sallad och pizza till bror
Gjorde du igår? - var med Frida filuren :)
Ska du göra imorgon? - träna, träna, pyssla och, om det är fint väder, fotografera :)
Vill du göra just nu? - vinna flera miljoner så jag kan fara till USA och leva loppan! :D
Åt du senast? - det var nog vid middagen det...så rostade rotsaker och lite kött +kall sås och knäckebröd
Är närmast dig som är rosa? - mina fina yllesockor som mamma har stickat :D
 
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -jo
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - jo
Jag har smugit ut utan lov - nej *snäll flicka* :) haha
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar -tror inte det
Jag har en hemlighet som ingen vet - psst, jag har en stor 'crush' på alla tänkbara tv-serier! :) jaha, visste ni det redan? ... damn... seriöst? jo jag har många hemligheter
Jag har fuskat i ett spel - säkert haha
Jag har struntat i ett prov – aldrig det heller i hela mitt 18åriga liv

DÅLIGA TIDER
Jag har skadat mig själv - nej, inte med flit
Jag har druckit alkohol - yep
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nje
Jag kan inte svälja piller - kan inte det nej, ryser bara jag tänker på det
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexia och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det – många gånger
Jag har vaknat gråtande -  nej
Jag har somnat gråtande - många gånger
Jag grät senast - här om dagen

DÖDEN
Jag hatar begravningar – har aldrig varit på begravning
Jag har sett någon dö – våran hund. det gör fortfarande ont
Någon som jag känner har dött nyligen- mjo, eller för ett tag sen

Inga kommentarer: