05 februari 2011

e a t . p r a y . l o v e .

Tidigare i veckan sa jag att jag inte skulle äta pasta på länge, eftersom jag sett ett Tyra show avsnitt som handlade om bandmask/binnikemask. Det sprack lixom idag, åt nämligen makaronilåda till middag idag haha. Men till mitt försvar så set bandmask mera ut som nudlar/bandspaghetti än penne makaroner. Tillbaka till middagen. Eftersom jag skulle äta själv idag så orkade jag inte stå och laga något fancy fancy, så tog upp en burk makaronilåda från frysen. Det var lika gott som när det var nylagat! Och med salladen jag hade till så var det ännu mera massa godare! Salladsblad, tomat, rivna morötter, broccoli...omnomnomnom!
________________________________________________________________________________
Och till något helt annat. Har haft en slapp dag idag, så har bara legat på sängen och glott på eat.pray.love. Den var helt okej faktiskt, vet inte riktigt vad jag ska säga om den...Jag har sett sämre filmer, och jag har sett bättre. Men den lutar mer åt det braigare hållet i alla fall! Det bästa med filmen? Alla fina platser de besökte, några snygga pojkar haha ;), maten de åt, och såklart Julia Roberts! Enligt mig är hon en av de bästa skådespelarna på denna jord. Och så är hon lite tusans vacker också haha :)

Inga kommentarer: