18 februari 2011

I will take you in my arms, and hold you right where you belong

Kom just tillbaka från en 45 minuter väldigt kall och väldigt rask promenad. Men med finaste bästaste musiken så går det fort och mitt i allt är man på väg uppför backen här hemma, en härlig känsla! Favorit låtarna som spelades på denna promenad var The red jumpsuit apparatus-face down och Secondhand serenade-Fall for you, sjukt fina låtar!

Sitter just nu och lyssnar igenom alla låtar i min 'acoustic l.o.v.e' lista på spotify, den jag satt och gjorde igår. Just nu är det Richard Marx som sjunger ''Now I can rest my worries and always be sure, that I won't be alone anymore. If I'd only known you were there all the time, all this time''.

Hur gärna jag än skulle vilja sitta här i flera timmar och bara njuta, så ska jag kila iväg till butiken och möta mamma snart! Ska bland annat köpa ingredienserna till hårinpackningen jag ska laga ikväll ;) Kanske man hittar nått annat roligt att köpa också, annars får jag gräva i byrålådan här hemma och se vad jag hittar för roligt i spa väg!

The red jumpsuit apparatus-face down


Secondhand serenade-fall for you

Inga kommentarer: