16 februari 2011

Det där med vänförfrågningar och att tacka ja på facebook

 
På senaste har jag fått ovanligt många vänförfrågningar på Facebook, för det mesta från folk jag känner, men också några från folk jag kanske bara vet vem är och några som jag överhuvudtaget aldrig har snubblat över. Jag tycker det är trevligt och nekar nästan aldrig vänförfrågningar. På varje sidan jag är medlem på där man kan skicka vänförfrågningar så tackar jag oftast 'ja'(förutom på kamrat.com för där är det för det mesta pedofiliska kurder som tror hårda bud går hem hos tjejer och att de då genast vill att han ska komma och hälsa på så man kan ha lite rajtan tajtan) <--- men kamrat är ju en helt udda och annorlunda historia för sig haha. 

Tillbaka till Facebook. Idag när jag loggade in hade jag en vänförfrågan från rosa katten, men det låter ju lite gulligt ellerhur? :) Vet inte vem hon är men hon hade bilder på sig själv och hon ser bekant ut så antagligen känner jag henne haha. I alla fall så jakade jag hennes vänförfrågan och det resulterade i att jag nu har 369 vänner på Facebook. Det har absolut inget med en tävling att göra, vem som har mest vänner lixom, utan det är själva jag som person inte gillar att neka personer som suttit och skickat vänförfrågningar(om det inte är någon jag absolut inte vill han något att göra med förstås, eller någon utlänning som man inte har gemensamma vänner med). Men jag tycker ändå att det är ganska duktigt att över hälften av mina vänner på Facebook är såna jag känner! Det förvånar en lixom när man får allt svart på vitt(eller i det här fallet; blått på vitt) hur många man egentligen känner. Det är ju inte direkt sånt man går och funderar på dagarna i enda. Så då är det lite kul att se där på Facebook att man har en ganska stor umgängeskrets/många bekanta, fast man kanske inte trodde från början att den var sådär stor eller att det var sådär många.

Inga kommentarer: