02 augusti 2011

Uncle Jesse/Dr. Tony Gates

 Full House/Huset fullt var en väldigt populär tv-serie mellan 1987 och 1995. Där bland annat Mary-Kate & Ashley Olsen delade på rollen som lilla Michelle, och John Stamos hade rollen som 'Uncle Jesse'.
 ER/Cityakuten var en väldigt väldigt populär tv-serie mellan 1994 och 2009. Där bland annat John Stamos hade rollen som Dr. Tony Gates mellan 2006 och 2009.

Första bilden är då från Huset Fullt och andra bilden är från Cityakuten-tiden(på ett ungefär.) Och jag måste säga att han både har och har inte ändrat så mycket haha. Den där otroligt...fina*host* frillan han hade i Huset Fullt har han slopat, och lite sån där manlig stubb har han börjat med nu på ''senare år''. Men jag måste säga att han alltid har varit otroligt snygg. Och det där leendet han besitter är liksom... Hoppsan hejsan.

Vad jag egentligen skulle säga var att om man sett John Stamos endast i Cityakuten, så är det på tiden att man kollar in hans lite yngre jag i Huset Fullt. Jag hade endast sett några klipp på youtube från Huset Fullt förut, men för några dagar sen laddade jag ner första säsongen av Huset Fullt. Och jag måste säga att det verkligen är en riktigt gullig och rolig serier. Största nackdelen är bara att avsnitten endast är 24 minuter långa. Men då får man helt enkelt kolla på flera avsnitt i rad istället haha :)

Inga kommentarer: