19 augusti 2011

16.Are you happy with your life for the most part right now?

Jag antar att man på något sätt alltid känner sig glad och nöjd med sitt liv, men ändå är det som om något fattas. Jag är nog helt ok nöjd med mitt liv just nu. Jag har två jobb, ett som involverar barn-som jag älskar! Jag har underbara syskonbarn som jag kan umgås med när jag vill. Jag har mina egna pengar så jag kan köpa vad jag vill, shoppa när jag känner för det, och spendera dom på vad som helst. Och sist men inte minst så kanske jag ska börja plugga på distans igen. Men det är ett stort kanske.

Men som sagt, alltid är det som om något fattas. Jag vet inte vad det är just nu, men en dag kommer jag antagligen på det. Förhoppningsvis innan det är för sent.
 Det kan egentligen vara vad som helst. En insikt om vad jag egentligen ''vill bli när jag blir stor'', någon att dela livet med. Det kan till och med vara min enorma dröm om att resa till USA, Irland, Frankrike och Australien. Eller att få pyssla med de tre saker jag älskar mer än allt annat; fotografering, att skriva, och barn.
Jag lovar och svär, dyrt och heligt, att när jag väl kommer på det så hör jag av mig. Här eller på något annat sätt. Cross my heart and swear to die. Typ :)

Inga kommentarer: