18 augusti 2011

15.If you were another person would you be friends with you?

OM JAG VAR EN ANNAN MÄNNISKA, SKULLE JAG VARA VÄN MED MIG DÅ?
Små jobbig fråga dude. Men jag tror faktiskt att jag skulle vara vän med mig. Om jag var en annan människa.

Får jag säga det själv så är jag väldigt snäll och trevlig gentemot både människor jag känner och inte känner. Jag går inte och säger Hej till alla jag möter, men ett leende kostar jag alltid på mig. Jag tror det får andra människor(speciellt främmande i en ny kommun såhär)att känna sig välkomna, och dom mår nog bra av att få ett leende från en vilt främmande människa. Jag vet att jag själv blir glad och på super humör om man möter någon främmande i bland hyllorna i butiken, och den personen faktiskt tar sig tid att dra lite munnen. Det uppskattas.

Jag tycker också själv att jag är väldigt hjälpsam och rättvis och försöker alltid få alla och trivas och inte känna sig utanför. Ja, jag är jävligt rättvis!

Och det säger väl allt. Beskrivningen alltså. Så som svar på din fråga dude: Ja. Om jag var en annan människa skulle jag vara vän med mig. Egoistisk sagt eller inte, jag skulle faktiskt det!

Inga kommentarer: