25 augusti 2011

Kvällens projekt

Jag har en jättestor och jättefin brudkista som jag fått av min faster. Kistan är gjord av fångarna i Åbo fängelse och för övrigt så spökar det i den. Men det hör inte hit. Kistan är vit med värsta blomutsmyckningen på locket, och inuti är den världens finaste röda färg som finns! Jag älskar den!

Tidigare har jag haft massa skitsaker i kistan. Alltså saker som inte ska vara i en brudkista. Saker som jag inte ens vet varför jag sparat, men fortsätter spara på. Till och med nu sparade jag dom även fast jag hade världens chans att slänga dom.
 Nåväl, här är före och efter bild på kistan. Lite skillnad, ellerhur?? :)
Kistan som den var förut. Hade allt från gamla dagböcker, hårsnurrar fixar mojäng som inte funkar i mitt hår och en fin toarulle med tomtar på som jag fått av Aina, till cd-skivor, mobillåda och fotoramar. Kistan var halvfull med massa onödigt krafs.
Kistan som den är nu! FULL med allt från ugnsformar, lampor och knivar, till handdukar, sängkläder och porslin. Me like big time! :))

Inga kommentarer: