12 augusti 2011

Be a fruitloop in a world full of cheerios.

Det här måste vara den tråkigaste kvällen på länge. Och det här ska kallas fredag? Fredagsmys, vad fa-asiken är det för något? Har kollat på två avsnitt Fullt hus, och käkat lite. Nu är klockan 21:40 och jag skulle kunna gå och lägga mig eftersom det inte händer något. Det är en liten detalj som inte stämmer bara, jag är inte trött.

Vart till och med så desperat i min ensamhet och tråkighet att jag loggade in på msn i hopp om att någon rolig skulle vara där. Hah! Msn som var så roligt förut! Msn som var det första man loggade in på förut när man var på datorn. Nu är det urtråkigt. Det slår bilddagboken i tråkighet anyday. Och på tal om bilddagboken, det heter ju dayviews nuförtiden. Dayviews...? Varför dayviews? Varför inte...Piclix eller...där tog faktiskt förslagen slut. Men helt seriöst så skulle dom kunna ha behållit namnet bilddagboken för det låter hundra gånger bättre än dayviews. Det låter liksom som om alla kan på en glimt in i en annans liv och precis allt den har för sig om dagarna. Och den tanken är lite skrämmande faktiskt.

Det här inlägget är bevis nog på hur tråkigt jag har. Eftersom jag sitter och analyserar namn på internetsidor och vad dom skulle kunna heta istället. I really feel like a fruitloop in a world full of cheerios. Not.
 

Inga kommentarer: