25 augusti 2011

sometimes i stand in front of the window and pretend to be a curtain.

Den förra headern jag hade var bara en tillfällig tills jag hade tagit nya bilder så jag kunna göra en vettig header. Och nu har jag tagit nya bilder. Och nu har jag en ny header. Som jag diggar :)
 Blommorna på bilden är knopp av rosenspirea, ljung, rosenspirea blomma och höstaster! Alla från trädgården, och mammas blomland.

Så nu ska jag försöka att inte fixa på bloggens design ett tag. Hur länge det nu kommer hålla...haha. Det är kul att fixa och ändra och testa och verkligen hitta något som man trivs med och tycker om.
 Finns dom dagar när humöret inte är det bästa men man ändå med allt våld ska sitta och göra lite headers i photoscape, men det bara går på skit och man blir bara buttrare och buttrare för varje klick. Inget blir rätt, det blir fullt, bilderna matchar inte, färgerna matchar inte, inget typsnitt är snyggt och förutom bloggadressen så kommer man inte på någon annan text att klippa in. Då vill man bara ge upp och leta upp en sida som har färdiga headers, för då orkar man inte hålla på och fixa mera. Men sen kommer man tillbaka till verkligheten i tid till att inse att ha en header som inte ens själv har gjort, på sin blogg...Det, det skulle kännas så fel och opersonligt och inte alls kul.

För man vill ju ha lite kul i vardagen. Även fast det bara handlar om en liten header som man suttit och knåpat ihop själv!

Inga kommentarer: