25 augusti 2011

22.Who is one friend from your past you want to reconnect with?

Hm, svår fråga med tanke på att jag i princip har alla mina vänner kvar fortfarande. Även fast vi inte träffas ofta. Men det är en annan historia det också.

Men under första åren i skolan fanns det en pojke som hette Ronny som gick en klass över mig. Han var en sån som var vän med alla och hans familj var en sån som gärna hade massa barn där. Om jag inte minns fel så var vi väldigt ofta där efter skolan, som eftis ungefär.Då brukade vi hänga i Ronnys rum, spela innebandy i hallen, tittade på film eller spelade spel på datorn.
 Och födelsedagskalas och discon och sånt blev man alltid bjuden på och då hade man alltid kul! Ronnys mamma Nettan fixade alltid så roliga saker att göra när man var där :)

Jag och Ronny är vänner på facebook men tror ni vi snackar där då? Nä, typ inte. Lite synd faktiskt för han var en bra vän och han är en person jag aldrig kommer glömma. Så länge jag lever :)

Inga kommentarer: