25 augusti 2011

Gå och lägg dig Julia

Nu kan jag inte strida emot längre att trött bara är förnamnet på vad jag är just nu. Desperatletar efter en bra film att ladda ner så jag har något att kolla på till frukosten imorgon, eller senare. Gick in på tankafetast.com, valde kategorin Drama, och började läsa och scrolla. Eller jag hann egentligen inte ens långt fören jag såg titeln A princess diary. Och jag tänkte då för mig själv att det måste vara en bra och spännande film. Mycket drama och sånt. Me like liksom. Öh, hallå Julia?? Har du hört talas om En prinsessas dagbok någongång?

Fail again, fail better heter det ju. Tycker mitt fail jag just beskrivit i ganska bra detalj är sjukt bäst. Så jag vet inte ens om jag vågar kolla tankafetast nå mer. Kanske är bäst att stänga ner fliken och gömma sig under täcket istället. Eller vad säger ni?

Ja gudars vad någon övertrött nattuggla antagligen kommer skratta åt det här när den går in på min blogg inatt. Om den går in och läser min blogg vill säga. Det värsta är ju bara att en väldigt nyvaken Julia med sömntutor i ögonvrån, frisyren på sne med kafling, och äcklig andedräkt, kommer läsa det här imorgon och garva läppen av sig.

Inga kommentarer: