02 augusti 2011

’’I failed’’ ’’Me too!’’ ’’HIGH FIVE’’

Trodde jag skulle jobba morgon och få gå hem 16:00...ish imorgon, men var inte riktigt säker så jag hörde med arbetsgivaren. Nä, jag skulle börja 16:00...ish, och jobba till 21:00...ish. Så nu får jag sovmorgon imorgon! :)

Och det betyder att jag hinner både sticka iväg på långlänk, samt laga knäckebröd till kräftskivan på lördag! Fast vid närmare eftertanke. Kanske man skulle stiga upp tidigt imorgon och laga knäckebröd, eftersom det behöver högst 2 timmar på sig/plåt för att bli bäst. Och om jag går upp tidigt och lagar det, så kanske jag hinner bli klar före days och då kan jag gå länk ner till stugan och vara där en stund kanske. Kanske. Men just som den tanken höll på och sjönk in, så kom jag på att jag inte har alla ingredienser för knäckebröd. Damn. Nåja, har ju hela torsdag förmiddag på mig också. Återigen handlar livet mest av allt om planering ;) haha.

Nu tänker jag i alla fall krypa ner i min sköna säng och kolla på Huset fullt, eller en film, och sen försöka somna lite tidigare ikväll. Det blir så jobbigt när man vaknar på morgonen sen och knappt får upp ögonen för att man är så trött. Jäkla John Blund som måst hälla 10 liter sand i ögonen varje kväll...Haha, godnatt :)

Inga kommentarer: