30 augusti 2011

I have crossed some broken bridges in my time

Eftersom det bara blev 4 timmar sömn igår natt så var jag ganska trött igår kväll, och somnade redan 23:30(det är ganska tidigt för mig, ja.) Somnade ganska direkt men tror ni jag fick sova länge imorrse då? Nä inte riktigt.
 Så frukost och sen film var ganska skönt. Har kollat på Broken Bridges igen. Den är så bra. Och musiken är bra. Och vi får ju inte glömma, Toby Keith är ju med i den haha.

Här är en låt som Toby Keith sjunger med Lindsey Haun, som spelar hans dotter i filmen. Låten heter, som filmen, Broken Bridges. Den har jättefin text och Tobys och Lindseys röster gör sig verkligen bra tillsammans.

Den kan ni lyssna på medans jag kryper upp i soffan med lite lunch och boken Varsel. Varsel=The Shining. Ni vet filmen med Jack Nicholson där...jag inte riktigt vet vad som händer eftersom jag inte sett den haha. Det är i alla fall två systrar med som säger ''Come play with us, Danny.'' Det är ungefär allt jag vet. Och att den utspelar sig på ett hotell. Har inte kommit så långt i boken nämligen.

Inga kommentarer: