29 augusti 2011

Someone said lazy day on the couch?

Ja jäklar, 4 timmars sömn inatt, en hel dag framför Tyra show och Oprah och en vända till butiken. Det känns nu kan jag säga. Ögonlocken hänger någonstans nere vid vaderna och huvudet är så tungt att det hänger antingen åt höger eller vänster. Hela tiden.

Mamma prata om promenad ikväll, jag tänker att jag måste och jobba före onsdag. Och så funderar jag på om min andra arbetsgivare sa att jag skulle jobba 16:00-21:30 eller inte. Förkyld börjar jag bli också och det är 5 dagar kvar tills jag, mamma, systeryster och Linda är i Stockholm och går tjejmilen som om livet hängde på det.

Så ja, det känns bra det här. Skulle bara vilja lägga mig under täcket och sova i några dagar så man kanske mår lite piggare sen. Yep, mår lite piggare. Det heter så i min hjärna. Inte bara idag utan alla andra dagar i livet också. Fast kanske lite mera idag.
Julia today. Julia and couch today.

1 kommentar:

Amanda sa...

Tack för din röst :)