20 augusti 2011

This was a song of a song; unless the sun dissipates,

Har suttit som i trans sen jag kom hem från jobb idag. Jobbade till 13:45. Var en aningens trött före jobbet, och kan säga att jag inte blev piggare av att flänga runt hit och dit i några timmar.
 Tiden gick ovanligt for idag i alla fall, och när jag kom hem vart det under filten på soffan, framför en film. Har bara varit sånt väder idag. Filmväder. Även fast det inte regnade tidigare.

Men nu regnar det och är hur mysigt som helst! Trotts att det är mitt i augusti så tror jag att hösten börjar komma redan. Me like. Hösten är min favorit årstid för den är så mysig med allt mörker(hur jag nu kan tycka det när jag är mörkrädd), alla fina starka färger, och framförallt -regnet!

Så nu ska jag gå ut på trappan och kolla om den är torr, och om den är det tänker jag sätta mig där med min bok och min filt och bara mysa. Nu är det LÖRDAGSMYS!

Inga kommentarer: