06 augusti 2011

3.What story does your family always tell about you?

Ja hörddödu. Det första som poppar upp i huvudet är en gullig liten historia som mamma berättat några gånger. Jag var liten, kanske 4-5, och kunde inte somna i min egen säng så fick sova i mammas och pappas istället. Fast där hade jag också svårt att somna så låg bara och vred och vände mig. Jag petade på mamma gång på gång och sa ''Mamma...Mamma...'' Till slut blev hon så irriterad så hon sa ''Va tyst nu unge och sov istället!''(Eller något liknande.) Då var jag tyst en stund men sen sa jag igen ''Mamma...'' Varpå hon svarade ''Jaa, vad är det nu då?'' ''Jag älskar dig.''

Haha, lite gulligt :) och det är inte en sån där historia som mamma berättar hela tiden, men några gånger har hon berättat den i alla fall. Och det är den historien jag kommer bäst ihåg.

Inga kommentarer: