11 augusti 2011

Sick and tired

Tror jag har gjort det mesta som är möjligt att göra när man är förkyld och inte orkar prestera till 100%. Kollat på tv, tittat på film, glott Fullt hus, kikat gamla avsnitt av days, lyssnat på musik, och läst. Och ätit rester eftersom orken till att laga mat inte riktig finns där. Och så måsta jag äta upp det eftersom det om några dagar inte skulle se ut som paella mera.

Förkylningen har inte brutit ut ordentligt ännu. Har sjukt ont bakom ögonen och halsen känns konstig. Är inte dov i huvudet mera och febertermometern visar fortfarande 36.5 -även fast jag fryser och svettas om vartannat.
Och jag antar att förkylningen inte lär bli bättre när två till i huset går runt och hostar och snorar. De sista veckorna brorsan var här före semestern, så var han också förkyld så det är säkert han som smittat mig. Å andra sidan så verkar det som om alla är förkylda nu så alla smittar väl alla. Typ.

Inga kommentarer: