31 augusti 2011

Ask me no queations, I'lI tell you no lies

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Trött och sliten
Favoritgodis: Fruktsallad. Äter inte godis
Är det nåt du absolut inte äter: Godis, chips, kakor, bullar, tårta, glass etc
Kläder just nu: Stor t-shirt, trosor, yllesockor, duntossor. Har inte klätt på mig idag
Musik just nu: Toby Keith & Lindsey Haun-Broken Bridges
Vad sa du senast: ''Ja''
Sommarplaner: Sommaren har ju just tagit slut...och nästa sommar vet man inte vad som händer
Fisk eller badkruka: fisk!
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: Regn
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: kameran, en kasse med böcker(man får ju inte vara dum), en kniv
Spelar du nåt instrument: keyboard, är inte pro eller nått men det är kul att spela
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla, down to he bone. Fast har börjat bli mera morgonmänniska med.
Sparare eller slösare: Sparare, helt klart
Bästa film: Broken Bridges, Beer for my horses, A walk to remember, Beastly, Country strong, I am Sam
Tror på liv på andra planeter: E.T. phone home!
Kommer du ihåg din första kärlek: Yep
Älskar du henne/honom fortfarande: Haha, nej
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet om
Tror du på mirakel: Tveksamt, ibland, ibland inte kanske?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jodå
Ser du på kärleken som ett misstag: Om man hittar någon som är värt att leva för, som man är lycklig med och som man älskar lika mycket som den älskar en tillbaka, så är det aldrig ett misstag. Men jag kan förstå om det känns som ett misstag om man hamnar i ett olyckligt förhållande där man till exempel blir misshandlad eller där ens partner är otrogen.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Så många jag kan få
Bio eller promenad: Båda är lika mysiga!
Är du kittlig: Kanske jag är... (a)
Snarkar du? Jo, när jag är förkyld haha
Stjärntecken? Väduren
Rädd för insekter? Grymt! Det äckligaste som finns, näst efter trånga utrymmen
Äckligaste insekten: Alla med långa äckliga ben och/eller massa ögon och/eller spröten som rör sig hit och dit *Spyr*
Det här är jag bra på: Hjälpa till, vara rättvis, få barn att lyssna när jag säger något åt dom. 
Bästa bok? Pojken som kallades det, flickan med de röda skorna, Dotter önskas, Djävulens märke, Tillbaka till livet
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Telepati
Vad vill du jobba som? Författare
Chips, morötter eller godis? Morötter
Pizza eller hamburgare? Båda
Skriver du dagbok? Yep. Men har ingen regel att jag ska skriva alla dagar, bara när jag känner för det. Ibland är det jobbigt att sätta ord på känslor you know.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Tänker definitivt skaffa tatuering! Vill ha på på vänsterarm, liksom på ''undersidan'' om ni förstår. Men har hört att det gör ont att tatuera där, och jag är lite rädd för smärta
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Just nu är mitt rum väldigt städat
Gungar du på stolen? Ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig!!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Inte i filmer/tv-serier och så, och inte om jag får något sår eller så. Men när jag blöder näsblod så börjar jag skaka och tycka det är sjukt obehagligt.
Gillar du att sjunga? Älskar det!
Anser du att du är stark? Jo jag tycker jag är stark i alla fall
Brukar du sola? Ibland så
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten jätte snabbt, eller håller andan
Kaffe, te eller inget? Båda kaffe och te är gott!(Mjölk ska det vara i båda) men på senaste har jag druckit mera kaffe, typ två stora muggar/dag i två veckor

Inga kommentarer: