28 augusti 2011

Det hände en grej.

 Ja såhär händer det med håret när syster är hit haha. Det är nog ganska så bäst att ha en syster som är frisör, det resulterar i att det bara är hon som får klippa mitt hår. Och bra blir det varje gång :)
  Som synes så kände jag för raklugg nu ett tag eftersom jag haft snelugg länge.

Det var egentligen meningen att bara syster med familj skulle komma hit, men en stund efter dom kommit så ringde bror och hörde vad vi skulle göra. Och cirkus en timme senare så var han och familjen här också.
 Och efter maten kom ännu en gäst. Min kusin Björn som bor nere i Götene :) Han ska slagga här åtminstone inatt, sen får vi se vart han tar sig. Tror han skulle till stan sen.

Ska kolla på Wallander klart nu, och sen blir det nog snarklådan. Får se vad som händer imorgon när bara jag, brorsan, Vikars och Björn är hemma. Slö dag eller? Känns som det nu haha. (Det är fullmåne inatt så sömn är ju det sista jag kommer få i alla fall.)

Inga kommentarer: