23 augusti 2011

Butterfly fly away, got your wings, now you can't stay, take those dreams & make them all come true

 Kan med jävligt gott samvete säga att jag suttit vid datorn i princip hela halva dagen. För jag har gjort något vettigt vid datorn. Jag har redigerat bilder för fullt. Och det inte slut på bilder än...Nej gudars vad bilder jag har som jag ska redigera! Har varit lite si och så med fotograferingen nu på sistone, och då har det inte blivit någon redigering av gamla bilder heller. Men ska försöka skärpa mig! Kommer ju trotts allt köpa ny och fin kamera vilken dag eller vecka som helst :)

Som sagt, redigering av gamla bilder. Fjärilen på bilden fick jag syn på en dag för dryga två veckor sen när jag var ut med komposten. När jag var på väg in igen fick jag syn på den där den satt så stilla och fint på en handduk. Så smög förbi, rusade in i huset efter kameran, och ut igen för att fota. Och se så fint den sitter där :) 
 Älskar färgkombinationen i bilderna! Tack till vem-det-nu-var-i-familjen som hängde ut en klarblå och vacker handduk!

Inga kommentarer: