30 augusti 2011

Flawwer pawwer!

Har sån sjuk fotograferingsabstinens just så det är inte sant! Vill bara gå ut tidigt på morgonen, när solen just gått upp, och fota blommor och daggen och massa annat fint i solljuset! Motljus is the shit
 Men att nä. Är jag lika trött och nerdrogad i huvudet imorgon, som jag varit idag så blir det nog ingen fotografering alls. Film och täcket och musik och läsa och sånt mys istället. Och nu låter det som om jag verkligen vill vara förkyld, och det vill jag egentligen inte. Skulle behöva jobba imorgon, och på lördag är det tjejmilen så förkylningen får vi boka in till...inte nästa vecka för då jobbar jag hela helgen, men typ veckan efter det blir nog bra. Ska bi säga då då? Gr8m8!
Nu kom jag ifrån ämnet igen. Men så är det när man är tröttare än den tröttaste trötter i världen av trötta trötter...ianer(??) . Ska nog gå och borsta tänderna nu, så kan man sitta här en liten stund till innan det är dags att krypa ner i snarklådan och sova några timmar igen. Ska vi slå vad om att jag vaknar runt 06:30-07:00 imorgon igen? OK, it's on! Let's go!

Inga kommentarer: