08 augusti 2011

5.Supepowers you wish you had?

Överallt i såna där vänner böcker man hade som liten så brukade den frågan komma upp, vilken superkraft man skulle vilja ha. Och sen barnsben har jag på något sätt alltid varit fascinerad av telepati. Jag har alltid velat kunna teleportera mig vart jag än önskade. Bara tänka på ett stället och så 'SVISCH', så är man där.
 Tror ni jag var stormförtjust i telepati verktyget i dataspelet Worms? haha

En annan häftig superkraft är ju annars röntgensyn. Lite ballt skulle det vara! Eller annars tankeläsning. Det var en period i lågstadiet då jag önskade att jag kunde läsa andras tankar, men förbanna om andra skulle kunna läsa mina! Det tyckte jag inte behövdes, bara jag fick läsa andras tankar haha.

Sen pratade vi om telepati kissning i söndags, dagen efter kräftskivan. Systers man sa: ''Om jag tänker riktigt hårt, tror ni Thomas kissar åt mig också då?'' Haha. Lite jäkla effektivt skulle det vara. Men vi ska inte gå in mera på det. Det är en annan historia.

Inga kommentarer: