05 augusti 2011

2.If you had to spend a day not using any technology, what would you do?

Det är jag nästan van med eftersom internet har krånglat så mycket så vi ibland varit utan i flera dagar. Men då har jag ju haft mobilen och kameran. Men skulle jag vara en hel lång dag utan tillgång till någon teknologi, så skulle jag nog läsa. Och snacka om att jag antagligen skulle få mycket läst om man skulle läsa från det att man steg upp, till det att man gick och lade sig.

När jag var sjuk sist läste jag 2 böcker/dag eftersom jag inte orkade vara vid datorn, pyssla med mobilen eller titta på tv. Och det var bara på några timmar jag kom igenom dom böckerna, så en hel dag med näsan nere i böcker skulle nog göra så att många böcker från böcker-jag-ska-läsa-hyllan skulle hamna på böcker-jag-har-läst-hyllan haha. 

Inga kommentarer: