15 augusti 2011

12.What do you think would be the hardest thing for you to give up on?

Utan tvekan min relation till syskonbarnen och all tid vi spenderar tillsammans. Vi har sån sjukt bra relation och det känns faktiskt som jag är bästaste faster/moster Julia :) Jag har 4 syskonbarn. Sarah som blir 9 år nu i September, Sabina som är 6 år, Felicia som är 6 år, och så lilla Scott som är 2 år :) Dom tycker om och vara här och busa och alltid när jag är barnvakt så har vi kul och hittar på massa grejer hela tiden.
 Jag kan vara ganska påhittig, och jag kommer på saker vi kan göra när dom är här och jag är barnvakt. När alla 4 var här över påsken så gick jag upp 06:00 på påskafton för att gömma påskägg som dom fick gå ut och leta efter när dom steg upp. Och sist jag hade Sabina och Scott så var vi iväg på picknick och hade det jättemysigt.
 Några dagar före julafton hade jag Felicia i 2-3 dagar, och då var vi ute en hel dag och åkte pulka och skrattade tills vi kiknade. 

Jag älskar att umgås med syskonbarnen och busa och skratta och leka, och allt man kan tänkas göra med dom. Och det är roligt när man får förfrågan om man kan ha dom några dagar, och har jag möjlighet så säger jag såklart Ja! :) När man inte har passligt tar det nästan emot att säga Nej eftersom man så gärna vill hjälpa till.

Så vi har alltså väldigt bra relation och det skulle nog vara jobbigt om man blev tvingad att ge upp tiden och relationen till dom där små busfröna. Och med det sagt så bjuder jag på ett collage med bilder från påsken när vi busade och hade skoj i hela 4 dagar! :)

2 kommentarer:

aina [fotoblogg] sa...

sv; ja det var de jag tänkte, att dom skulle vara hängiga i arslet ;) men de är riktigt snygga! :D

Julia sa...

dom är ju det :)