22 oktober 2011

You can bet that I stand ready

Jag har inte läst bloggar på två dagar, så ligger sjukt efter och orkar och vill inte ens tänka på hur många timmar det kommer gå åt till att komma igenom det där stora havet med blogginlägg. Till på det har jag fortsatt gått runt med min bakishuvudvärk hela dagen och varit hungrig men mått illa på samma gång. Det är rödvinets fel. Helt klart.
 Men helt seriöst, såhär har min dag sett ut i matväg

Frukost: Herbalife shake(2 matskedar pulver, 2.5dl vätska)
Lunch: Herbalife shake(2 matskedar pulver, 2.5dl vätska)
Mellanmål: Lite nötter
Middag: Några bitar kyckling, några få stavar rostade rotsaker och några skedar råkost. Mycket några. Och jag brukar alltid äta upp grönsakerna åtminstone men mer än hälften var kvar när jag ställde undan tallriken.
Kvällsmål: Ett äppel och ett halvt päron.

Man börjar må illa när man äter, så man slutar, och sen efter en halvtimme igen är man hungrig men då orkar man inte ta något att äta. Nu är jag hungrig så det skriker om det men är på väg och krypa ner under täcket så magen får vänta på käk till frukosten imorgon. Är väl antagligen halvdöd och vaknar supertidigt imorgon, men då får det bli så. Puss och godnatt!

Inga kommentarer: