13 oktober 2011

'Cause you are the Abbot to my Costello

Den här dagen har börjat ganska bra, hittills. Vaknade till tonerna av American Ride, såg att jag gått ner i vikt igen, har avnjutit en god Herbalife frukost framför ett avsnitt av House M.D. Och nu sitter jag med min underbara musik och bara njuter. Red solo cup till exempel. Awesomeness!

Tror nog resten av dagen(och veckan)kommer bli ganska bra också. Mamma är nämligen ledig idag och imorgon så vi har lite saker som vi skulle behöva hinna med. Idag ska vi till exempel baka massa bröd så vi kan hamstra i frysen! Tror hemvete står högst på listan. Mums för att mammas(och mormors)hemvete är det bästa!
 Imorgon ska jag vara på Gita Salongen 09:00 och tunna ur håret samt färga det. Det är min systeryster som kommer göra det åt mig :)

Andra saker mamma och jag skulle behöva hinna med är fara till Bastö och plocka mera äppel, fara till Viking Lines kontor och...Såklart är det där det enda min ännu yrvakna hjärna kommer på just nu, men jag återkommer senare idag om något nytt infinner sig där uppe i hjärnkontoret. Ska vi säga så? Är det en deal? Great! Awesomesauce! :)

Inga kommentarer: