15 oktober 2011

When the evening shadows and the stars appear

10 HAR DU:
-Ett förhållande: Nej
-En bästa vän: Det vet jag inte längre
-Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
-Blivit kär vid första ögonkastet: Ett antal gånger
-Fått ditt hjärta krossat: yep
-Skrikit åt en lärare: Jo, jag måsta...hon var ju såå trög!
-Ljugit för dina föräldrar om var du är: Nej
-Några smycken som kostat över 1000 kr: Hm, tror inte det
-Snusat: God no

12 DAGENS:
-Klädsel: Jeans, tubtopp, hoodie
-Smink: Inget smink idag
-Frisyr: Plattat, lugg
-Låt: Edwin McCain-I'll be
-Vill ha: November
-Sjuka: Har haft konstigt i halsen hela dagen
-Drog: Nötter och vindruvor och House M.D.!
-Saknad: Vintern
-Köp: Inget :)
-Godis: Äter inte godis
-Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: Trött tjej?


10 FÖRSTA:
-Bästa kompis: Frida :)
-Bil: Har ingen bil, och inget körkort heller
-Kärlek: Jadu...någon på dagis säkert
-Husdjur: Egna? Min pluttkatt Ajax som jag fick när jag var 13 :)
-Semester: Sverige?! haha
-Jobb: Städare och barnflicka
-Köpta skiva: Emilias cd med den där låten ''I'm a big big girl in a big big world'' haha
-Piercing: Ingen. Har inte ens hål i öronen ännu
-Konsert: Måns Zelmerlöw på Rockoff 2006 eller 2007... ;) status! haha
-Fylla: När jag var 15

10 SISTA:
-Personen som smsade dig: Mamma
-Personen som du kramade: Sarah eller Felicia tror jag
-Peronen som ringde dig: Syster :)
-Personen som du ringde: Pappa
-Personen du sa 'jag älskar dig' till: Det kommer jag inte ihåg
-Alkoholdrycken:Vin igår :)
-Bilfärd: Igår, hem från Bastö
-Filmen du såg: Iron man tror jag
-Gången du grät: Igår
-Måltiden: Rådjursfilé, råris, café sås och sallad! :)

8 SKULLE DU:
-Våga hoppa fallskärm: Aldrig! Är höjdrädd
-Våga hoppa bungyjump: Hah!... typ inte
-Kunna gråta över en tjej/kille: Jo
-Kunna springa 50mil: Aldrig haha

8 VAD:
-Gör du just nu: Lyssnar på musik under min fleecefilt :)
-Ska du göra imorgon: Inget speciellt på dagen tror jag(förutom att gå och rösta till valet), 
men på kvällen ska jag till syster! :)
-Säger du till dig själv när allt känns svårt: ''Varför?! Jag orkar inte mera...''
-Har du med dig in på bion: Inget speciellt? går väldigt sällan på bio. Tror jag senast var 
på bio 2009 eller något sånt :p
-Är det för färg på dina byxor: Turkosa mjukisbyxor, Juicy Couture liknande.
-Är det för väder hos dig nu?: Med tanke på att klockan är 23:17 så är det inte mycket till väder nu?! 
Men tror i alla fall att det blåser, som vanligt...
-Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögonen och leendet :)
-Skulle du göra om vann på lotto?: Beror på hur mycket pengar det är ;) Men är det flera 
miljoner så skulle jag resa, ge hälften till mamma och pappa, ge lite till välgörenhet

7 SAKER DU HAR PÅ DIG :
-1. Linne
-2. Bh
-3.Trosor
-4.Mjukisbyxor
-5.Sockor
-6. Fleecefilt
-7. Ett armband

6 BLANDAT:
-Är du blyg inför det motsatta könet: Lite kanske
-Hur gammal blir du nästa födelsedag: 19!
-Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nej. Inte vad jag vet i alla fall haha!
-Använder du huvtröjor: Yep!
-Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Vill ha en tatuering på armen!
-Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Både och tror jag :)

5 VAL:
-Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
-sommar eller vinter: Båda
-Vilken ålder har varit bäst hittills: 15 och 16
-sova på sidan, mage eller rygg: Halvt på mage/halvt på sida
-kramar eller kyssar: Kramar

5 FRÅGOR:
-Har du någon gång kysst en tjej/kille för att vara snäll?: Nej
-Vem såg dig senast naken?: -
-Vem såg DU naken senast?: Max?(den 3åriga pojken jag är barnflicka åt alltså haha!)
-Vem pussade dig senaste?: - Scott tror jag :)
-Har du någon gång vart åskådare till en sexuell akt?: Nej

Den här listan tog ju en hel evighet att gå igenom! Och slutet sen då, vad är det för fråga egentligen? haha.
 Nåja, nu ska jag förflytta mig till sängen och krypa under täcket och glo på House M.D. tills jag somnar. Godnatt världen och alla som lever i den! Skänker några speciella kramar till dom som inte har en varm säng att krypa ner i♥ May the angels of god watch over you

Inga kommentarer: