17 oktober 2011

Rastafari!


Look what I made tonight! :) 
Meepmeep! I'm loving it!

Okej. Jag ska sluta skriva på engelska. Lite anyways...HA-HA HAHA!
Här nedan kommer i alla fall en till bild på min arm. Trevlans, ellerhur? Hade så roligt i paint(det är ju faktiskt snäppet roligare än att bädda rent i sängen)så det fick bli en bild med vit bakgrund med. Och nu ser jag också att min arm på den bilden med vitbakgrund är smalare än på bilden med svart bakgrund. Awesome shit! eller??!!
 Den svarta är ju såklart lite bättre eftersom jag ser att klockan börjar bli mycket och om jag vill ha sängen renbäddad ikväll, så måste jag lyfta arslet från datastolen och göra något åt det! Sängen alltså. Inte arslet.

All love to the...öh...paint...? Eh?
Och om ni inte ser så har jag faktiskt flätat flätor av rött, gult och grönt garn var för sig först, och sen flätat ihop det till en stor fläta. Och om ni faktiskt inte såg det, så är ni faktiskt dåliga!

Nej jag skojar bara. Jag ser inte ens själv på bilderna att det är så som jag just skrev att det är. Var. Förstår ni? Inte? Bra. Nu ska jag gå och bädda rent i min säng. Hej då.

Inga kommentarer: