12 oktober 2011

Dagens fail

Vet ni vad jag gjorde idag? Det är något man inte riktigt gör alla dagar, och jag tvivlar på att så många i hela världshistorien har lyckats med det. Kanske jag är den första, vad vet jag.

Jag fastnade med pekfingret i ögonfransböjaren. Och jag höll inte ens på att använda den just då.
 Jag rotade runt i min sminknecessär efter pincetten, och BAM! så satt jag fast. Så där stod jag med handen fast i necessären och försökte med allt våld få bort fingret. Som tur var lossade fingret. Från ögonfransböjaren då alltså, inte från handen. DET skulle ju inte alls bli awkward om någon skulle låna något ur min sminknecessär, och så ligger mitt pekfinger där i bland mascaror och täckstift.

Inte för att jag då skulle lämna mitt pekfinger där i, men en liten rolig tanke var det ju.

Inga kommentarer: