06 oktober 2011

Elavbrott

Om en kvart kommer det vara elavbrott i en timme. Vilket alla har lite olika åsikter om. Den är konversationen hade till exempel jag och brorsans inneboende polare igår;

Jag: Det kommer vara elavbrott imorgon.
Jocke: Jaså? Varför det?
Jag: Ingen aning. Men det kommer vara mellan 10 och 11 i alla fall.
Jocke: På kvällen?
Jag: Nej, på morgonen...eh, på dagen kanske det är
Jocke: Ja men då sover man ju!

Så kan man ju också se på saken, eller?? Det är bara det att det inte riktigt går när man stiger upp långt långt före det haha. Men jag har inget emot elavbrottet i alla fall. Inte idag åtminstone, för tiden dom satt det funkar för mig. För elen kommer tillbaka 20 minuter före days börjar, och det är ju bara awesomeness så det skriker om det! Nog för att jag kommer spela in avsnittet, men i alla fall.

Det skulle väl bara vara grädden på moset om det krånglar för dom och det tar sjuttielva timmar för dom att få tillbaka elen. Då, då skrattar jag inte direkt.

Inga kommentarer: