04 oktober 2011

Day two: Nine things about yourself

  1. Jag är yngst av 5 syskon, och hela 19 år yngre än min äldsta brorsa.
  2. Jag var hopplöst blyg när jag var liten.
  3. Har världens förkärlek till tv-serier och tittar på minst ett avsnitt/dag av någon av favorit serierna. Just nu är största favoriterna The Mentalist, Bones, NCIS och Days of our lives. 
  4. Älskar böcker och kan sluka flera/vecka om jag har tid(till exempel när man ligger hemma och är sjuk haha.) Har en mormor, en mamma och en syster som älskar att läsa, så man behöver ju inte fundera på var det kommer ifrån ;) Och det resulterade i att jag kunde läsa flytande när jag var 5 år. ''Som ett rinnande vatten'' brukade dagistanterna säga, och sen lärarna när man började skolan.
  5. När jag inte skriver, bloggar, läser, lyssnar på musik eller tittat på tv-serier, så fotograferar jag så ofta och mycket jag kan. En stor passion i livet. 
  6. Är löjligt förtjust och väldigt svag för ''cowboy-looken''. Toby Keith, Brokeback mountain, Tim McGraw etc.
  7. En tanke som just slog mig är att alla kattor som vi bor tillsammans med är mina. Ajax fick jag när jag var 13, Holly köpte vi för något år sen och hon står i mitt namn. Och för 1½ år sen fick Holly tre kattungar och vi har nu två kvar, och eftersom Holly är min, så borde väl kattungarna också vara det, eller? 
  8. Har det som bäst när jag får umgås och busa med syskonbarnen :)
  9. Min käraste ägodel(även fast den inte riktigt är min)som inte är en teknikpryl eller en pälsboll på 4 ben, är skrivbordet jag sitter vid just nu. Det var farfars

Inga kommentarer: