30 oktober 2011

Gymmet!

Jag har bestämt mig för att börja gymma 3 gånger i veckan, så idag var mamma och jag iväg till gymmet en timme! Sjukt skön känsla, och über roligt är det! Cyklade 12 minuter som uppvärmning, loosade 114 kcal. Körde massa styrketräning där emellan, och tillslut en halv timme på löpbandet -och där loosade jag 214 kcal! Känner mig riktigt duktig nu och stoppade i mig två ägg när jag kom hem så musklerna skulle få lite proteiner så dom kan växa lite ;)

Har faktiskt bokat in mig klart för hela nästa vecka så nu är det bara att köra stenhårt! Det är ju snart jul och då måste man få äta massa god mat! Jag äter ju inte godis så på den fronten lär det inte bli någon viktuppgång över jul. Men favoriterna på julbordet är Janssons frestelse, gravad lax, sikröra, julskinka och mina hemlagade köttbullar med kanel, och äter man för mycket av det kanske vågen visar lite mera än före julen kom.

Men det är ju två månader dit. Nu tar vi en vecka åt gången och ser hur det här går. Hepp hepp!

Inga kommentarer: