05 oktober 2011

Fake ..?

Jag älskar hur det på både webcam bilder och bilder med kameran, ser ut som om man har värsta perfekt plockade ögonbrynen. Kamerorna är så listiga att dom inte ''tar upp'' de där små hårstråna som gör att ögonbrynen ser ut som ovårdade taggbuskar.
 Om bara dom skulle göra samma sak med finnar och annat som inte blir snyggt på bild...

Har glott lite för mycket på den här bilden av mig själv. Nej, jag är inte värsta egoisten. Jag har glott på den för att mina ögonbryn ser så grymt perfekta ut. Nästan för perfekta. Som om jag skulle gå till en salong och plocka dom alla dagar.

För jag kan berätta att dom är långt ifrån sådär perfekta i verkligheten just nu. Jag säger bara det, det är sjukt jobbigt och tidskrävande att plocka ögonbrynen. Så är det bara.

Inga kommentarer: