29 oktober 2011

Latarlördag

Känns som det här kommer bli en riktig latarlördag. Igår efter gymmet började jag förbereda mig mentalt för att ha världens träningsvärk idag så jag skulle ligga paralyserad i sängen hela dagen. Men det känns ju knappt i musklerna idag! Visst, lite smått känns det att musklerna fick sig en omgång, men inte så mycket som det brukar! Jag gillart!

Annars så hoppas jag på att det blir regn idag. Om det ska vara latarlördag, så ska det vara regn. Punkt. Dock säger telefonen att det kommer bli delvis soligt idag. Hur är det då? En halv sol eller?! Vill att det ska stå ''dimma'' på mobilen istället för då låter den som en ångbåtstuta. Jag höll på och kissa i byxan av skratt när jag hörde det första gången. Man måste ju bara älska HTC telefoner!

Mamma och pappa ska fara bort på middag idag så jag har huset för mig själv ikväll. Om inte brorsorna kommer vara hemma...men dom kan man ju alltid kasta ut... ;) Så kommer någon och våldgästar eller??!

Ska gå och kolla om någon mer i huset har stigit upp, eller om det bara är jag. Och så ska jag spy upp den där shaken jag drack till frukost. Det känns som om den kommer göra en repris i munnen i alla fall, för usch vad illa jag mår nu! Jag vet att ni väldigt gärna villa veta det.

Look look! min HTC har världens ficklampa också! Hur bra?

Inga kommentarer: