13 oktober 2011

För mycket för min hjärna att hantera, nästan...

Ja den här dagen har mamma och jag tillbringat i köket. Vi har bakat både hemvete, morotssemlor och pizzabullar. Handlat, slängt ihop middag, diskat, ätit, och så har jag hunnit vara och jobba ikväll också.
(För övrigt gick brödbaket bra och morotssemlorna var mumsiga och den lilla biten pizzabulle jag smakade var god! Hemvetet har jag inte riktigt hunnit med ännu men det blev många kakor så tror jag hinner smaka innan det tar slut. Säger jag som har brorsor som är som brödvargar, men i alla fall!)

En till sak jag har hunnit med att är att snacka jobb med min kusin. Hon sa att hon hade en affärsidé som hon undra om jag villa vara med på, men hon berättade inte vad det handlade om eller vad det var för företag. Busigt ;) Hon skulle i alla fall höra av sig på måndag så skulle hon visa mig vad det var, online eftersom hon bor i Sverige.
 Så nästa vecka kanske jag sitter här med ett tredje jobb? Det vet man aldrig. Just nu går tankeverksamheten åt till att funderar över vad det är för jobb. Klurigt det här ;)

Inga kommentarer: