30 oktober 2011

Meet Betty Båt & Beppe Båt

För en stund sen kramade jag systerdottern hej då innan hon och systeryster satt sig i bilen och for hem. De har varit här några timmar idag, ätit middag med oss och så :) Mamma och jag lagade rådjursstek med rostade rotsaker och brunsås idag! Mums!(förutom brunsås som jag inte äter haha.)

Har haft mycket roligt i alla fall, och när Felicia döpte om mig och Jocke till Betty Båt och Beppe Båt, kan jag säga att magmusklerna(som redan gjorde ont efter gympasset i fredags)fick sig en rejäl omgång!

Felicia skulle bestämt ha med mig och leka med barbie också. I vanlig ordning. Tror ni jag blev förvånad? :) haha. Vi fick många skrattanfall i alla fall. Speciellt när vi lekte bröllop och bruden, brudgummen, tärnan och de två brudnäbbarna som skulle rida upp till Soltuna(där bröllopsfesten var)ramlade av hästen. Sen lämnade Felicia tärnan och brudgummen där på ''marken'' och fixade bruden och brudnäbbarna klara för sängen. För då hade bruden förstört sin klänning när hon ramlade i en lerpöl, så det kunde inte bli någon fest. -Haha, du är bara för underbar Felicia!

Jaha, dags att göra ingenting och sen gå och lägga sig eller?? Är ju inget bra på tvn och efter att ha läst alla bloggar och kollat facebook klart, så finns det inte så mycket kvar att göra på datorn ju. Ja, lyssna på Toby Keith då, men det kan man ju göra i sängen också. Somna till musiken. Mys! Nästan det bästa som finns, det är ju helt klart!

Ska nog gå och se vad mamma har för sig tror jag. Kanske det blir en omgång Hangaroo, eller 50? ;) Puss&Kram.

Inga kommentarer: