22 oktober 2011

Dagen efter kvällen innan

Ja igår blev det inte mycket skrivet här. Vet inte riktigt vad jag gjorde hela dagen, men inte en tanke på bloggen hade jag i alla fall. Skumt.

Men på kvällen kunde jag verkligen inte skriva, ens om jag skulle tänkt på bloggen. Hade nämligen tjejkväll med Ida och Aina igår :) Vi var hemma hos Ida och drack vin och åt ost och kex. Jätte mysigt och roligt hade vi! Snackade massa minnen och desperat letade skor är bara några saker vi gjorde ;) På väg till krogen var vi ett tag också.
 Hade en sjukt rolig kväll i alla fall, men det var mindre roligt att vakna med världens huvudvärk imorrse. Tror jag inte ska dricka rödvin. Jag börjar mer och mer likna på dig systeryster ;) haha
 Mamma sa att bästa medicinen mot krapula är att gå ut och gå, men jag var just till butiken en sväng och det dunkade i huvudet för varje steg jag tog, så nä, ingen promenad för mig idag. Blir sängläge med massa serier resten av dagen tror jag.
 Fierce & Love!

Inga kommentarer: