04 oktober 2011

Morgonfrilla

 Såhär såg jag ut i huvudet imorrse när jag vaknade. Det är resultatet efter en matoljedusch igår, och där man sen går och lägger sig med matolja i håret. Är frisyren inte snygg? Drog på mig mössan så jag, och ingen annan, skulle behöva se eländet.
 Tror jag ska börja köra varann dag den här, och varannan dag den otroligt snygga Boy George frisyren jag lagt upp bild på tidigare. (Vill ni se och läsa det inlägget så får ni leta upp det, jag orkar inte länka. Testa att gå in på kategorin ''Look at this photograph'', inlägget borde ligga där.) Bli inte rädda för bilden sen bara.

Nu efter en dusch så ser jag ut såhär istället. Matoljan är inte helt borta, så det fick bli flätor idag eftersom det ser mindre ut som om man inte duschat på två månader då. Kör på en dusch imorgon igen, så borde all matolja vara borta.

Det här är ju i alla fall en bra ursäkt till att ha bästaste mysmössan på sig inne! Nog för att jag brukar ha mössa på mig inne annars också. Men ändå. Jag är ju kvinna, och i kyrkan får kvinnorna behålla mössor och hattar på så att...mössa inomhus hemma behöver väl inte ens diskuteras?

Inga kommentarer: