20 oktober 2011

It's driving me bananas!

Idag när jag drack kaffe framför ett Crossing Jordan avsnitt, och var precis i slutet av avsnittet och på väg ut och gå efter det, så var det en bra låt med. Problemet är bara att jag inte vet vilken låt, vad den heter eller vem som sjunger. It's driving me bananas. Man hör inte allt som dom sjunger heller eftersom Jordan, Woody och Max pratar samtidigt.
 Jag har en hel låtrad som jag är ungefär 98% säker på att är rätt, men resten är bara så bitar och några få ord. Har letat jätte länge på google nu, men utan resultat. Det är sjukt svårt att hitta den här låten tydligen. Får till och med hjälp på facebook, men utan större framgång haha!

Hade ett sånt här dilemma för typ ett år sen också och då hittade den låten jag sökte, efter en timme. Men det här verkar vara svårare...Google is your friend my ass!

Inga kommentarer: