10 oktober 2011

For a minute there I lose my senses

Jag har nog blivit lite sådär stiga-upp-tidigt-för-att-jag-ska-jobba skadad efter dom här dagarna, för tror ni inte jag vaknade super tidigt imorrse?? 05:30 flög ögonlocken upp. Kisspaus mitt i drömmarnas land eller vad kan man kalla det. I alla fall kan ni säkert fatta vad skönt det var att veta att man fick gå och lägga sig igen. Och sova vidare! Lite lyx när man stigit upp 05:00 två dagar nu. (Dock har jag ju jobb idag, tisdag och onsdag med. Men idag är det 2 timmar på andra jobbet som gäller.)

Nu sitter jag och försöker peppa mig till att krypa fram under täcket efter att ha glott ett House avsnitt +slutet på ett. Nej jag är inte helt galen att jag behöver peppas till att stiga upp ur sängen, men jag behöver peppas till att ta på mig andra kläder och gå ut till garaget där motionscykeln står. Skulle behöva cykla några kilometer eftersom motionen blir ganska låg när man jobbar.

Vad jag använder för peppmetod? Musik såklart. Vad annars...?

Inga kommentarer: