25 oktober 2011

Sammanfattning av dagen

Kollat två Crossing Jordan avsnitt och ett days avsnitt, varit ut på en über promenad, druckit världens godaste kaffe, ätit världens godaste potatisplättar, handlat, varit ut på fotorunda, besökt farmor och farfars grav, fått kameran såld, läst klart Sophies val, börjat på en ny bok, tränat med Abtronic, glott på Halv åtta hos mig-Åland och NCIS. Som tog slut för en stund sen.

Mycket sådär lagom grejer. Fast inte överdrivet mycket. Men mycket för att vara måndag. Mycket mycket blir det nu. Tycker ni det blir för mycket eller ska jag fortsätta mycket mera? Höhö! Jag är så rolig ibland.

Dags att krypa ner under täcket och försöka sova. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och äventyr! Eller vänta. Idag. Idag är en ny dag med nya möjligheter och äventyr(klockan är ju faktiskt 00:21.) Hm...nä, det klingar inte lika bra. Imorgon. Imorgon blir bättre. Men nu är det fortfarande måndag för mig och kommer jag inte i säng snart så hinner det bli onsdag till och med. Nåja, nästan i alla fall. Puss och godnatt alla grodor!

Inga kommentarer: