28 oktober 2011

Awesomeness over this friday!

Hittills har jag diggat den här fredagen! Även fast jag var sjukt trött imorrse när jag steg upp. Tror resten av den här dagen kommer bli ganska awesome också.

Har varit duktiga Julia idag, och har både tagit in tvätten som hängde ute, och hängt in den i bastun på tork, och så har jag varit en timme på gymmet med mamma :) Förut gillade jag inte alls att gå på gym. Det var inte alls min grej och jag följde inte med när mamma och pappa gick förut. Men nu, nu tycker jag att det är sjukt kul! Och en timme går så himla snabbt, så kanske man börjar med två timmar så småningom?

Ska fixa en beställning nu, och sen ska jag gå och slänga ihop en omelett till middag! Funderar på om jag ska ha tonfisk i den..mums! Bastun är det som väntar sen, och resten av kvällen hittar ni mig i soffan framför idol.

Kan förresten inte fatta att det redan är 28 oktober. En vecka till höstfesten @Karrböle. Två veckor till Helsingfors. Längtar så det spritter i benen!

Inga kommentarer: