16 oktober 2011

If I just lay here

Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva. Inget har hänt idag och en redovisning för den här dagen känns inte alls kul att skriva eller läsa.

Var i alla fall till käraste syster ikväll och drack kaffe och snackade! Hamnade också på att leka med barbie med min systerdotter. Jag hette(eller ''min'' barbie hette)Betty Boop/Båt och Felicias...ja det kom aldrig riktigt fram för vi hade fullt upp att skratta hela tiden! Du är en knasboll Felicia! :D
  Kommentar från Felicia när vi lekte med barbie: ''Amen gud jag döör! Sån måste jag ha!'' (vi pratade om en barbie bil) Det ska tilläggas att hon är 6 år men en del uttryck som kommer ur hennes mun låter mera vuxet en de meningar som kan komme ur min mun ibland. Och jag är 12 år äldre.
 Du är nog bara för härlig du unge! Puss på dig!
En bild från sommaren 2010 när Felicia spexade lite framför min webcam, iförd sin morbrors solglasögon!

Inga kommentarer: