14 oktober 2011

Från frisörstolen till en äppelträdgård

Imorrse klockan 08:15 prick, for mamma och jag hemifrån och klockan 09:00 var vi på Gita salongen! Älskar att åka bil tidigt på morgonen och hemresan blev ännu bättre än vanligt eftersom jag satt och fingrade på mitt nyfärgade och urtunnade hår hela tiden. Mys med nyfriserat hår!
 Har två olika färger i nu -en mellanbrun och sen blev det slingat med en ljusare färg. Är sjukt nöjd! Tack bästa syster! :) Kommer före och efter bilder imorgon först eftersom jag inte orkat ta en ny bild.

När jag var klar på salongen for mamma och jag och fixade lite bokningar för Helsingforsresan i November, och sen drog vi till några matbutiker innan vägen ledde hem. Var via Bastö och plockade äppel också, så nu har vi ett tag igen!

Ikväll har det varit världen fredagsmys kan jag säga! Mamma och jag lagade Lax i ugn, couscous och en maffig sallad till det! Så där satt mamma, pappa och jag och mumsade på världens godaste lax och drack ett jättegott vin. Är det fredag så är det ;)
 Efter middagen tog mamma och jag en långpromenad också. Tror jag kommer somna ganska bra ikväll haha.

Nu ska jag glo ett House M.D. avsnitt och sen blir det idol om en stund. Och ännu mera vin till det!

Inga kommentarer: