30 oktober 2011

only yesterday was the time of our lives

Har läst föregående inlägg flera gånger och märkt att det blev väldigt roddigt och...mest märkligt. Jag tycker jag vanligtvis brukar fatta mig kort med ändå få med ganska mycket detaljer. Men, även den bästa kan ju misslyckas ibland...;) eller som Howie Day sjunger ''Even the best falls down sometimes.'' Fail again, fail better. Jag tror jag kan hålla på i all evighet med liknade ordspråk, men jag tror dock jag försöker stoppa mig själv innan jag har skrivit en hel roman och klockan är morgon och nästa dag. (Bra svenska har jag för övrigt. Mi tala su språk, svenska på pest!)

Och på tal om morgondagen så känns det som om det redan är nästa dag. Förstår ni? Kanske har att göra med att dagarna blir längre nu när vi fått en timme till. Härliga tider!(Höhö! härliga tider, vintertid, sommartid. Get it?!)

Nu ska jag sluta snacka innan det här inlägget blir lika roddigt och långt som det förra. Dags att krypa under filten och glo lite Crossing Jordan tills ögonen far fast! Puss&Godnatt!

Inga kommentarer: