15 oktober 2011

Gotcha where I wantcha, and now I'm gonna eatcha

Känns som världens längsta dag och världens kortaste dag samtidigt. Blev en hemmadag även fast det inte har varit så planerat från tidigare(att jag skulle sitta hemma den här dagen alltså,)och tiden har gått über snabbt! Och långsamt på samma gång. Går ens det? Tydligen...

Tror i alla fall jag plöjt igenom trea avsnitt av House M.D. + varit ute i typ bara en kvart för det var så kallt, läst lite(och då menar jag verkligen lite(2 sidor)) och...och...och...lagat mat. Det är i alla fall det jag kommer på just nu.
 Nej förresten. Jag har sovit 5 minuter på soffan också. Kan vara därför jag bara läst två sidor idag...

Nåväl! Blir snart helt ensam i huset så tror det blir en brasa, lite te och ett försök till att åtminstone få ihop till 4 sidor idag. Det är ju bara det att glo på House eller en film lockar avsevärt mera just nu. Men det kan man ju också kirra framför brasan.
 Hur som haver så måste jag möblera om lite i vardagsrummet innan jag kan sitta och läsa eller glo House/film framför brasan.

Shh, don't tell mommy and daddy;)

Inga kommentarer: