03 oktober 2011

The more I try the less it's working

Skulle jag vara en utomstående, och inte alls mig själv, och jag skulle läsa den här bloggen regelbundet så skulle jag bli sjukt störd på att ägaren till bloggen hade svårt att bestämma sig för utseendet på den. Så störd att jag antagligen skulle slänga datorn i golvet och inte ens ångra det.

 Skämt åsido. Har ju inte haft en header på några dagar nu, men som vanligt har det bara gått på skit när jag ska försöka göra en header. På de senaste månaderna har jag haft noll inspiration till att göra en vettig header. Det är därför jag byter sjuttielva gånger/månad sen. Bara så ni vet.

Så den jag har nu, har jag knåpat ihop nu på morgonen. Och jag känner mig ganska nöjd just nu, men vi får väl se hur länge det håller i sig. Nästa vecka? I övermorgon? På fredag? I slutet av månaden?Aldrig? Yeah right.

Inga kommentarer: