11 oktober 2011

Jag vill inte ha en egen måne...

...speciellt inte när den är full och lyser vit och hindrar mig från att sova. Den hindrar mig alltså inte för sitt sken, utan för att jag är en sån där människa som inte kan sova när det är fullmåne. Många har sagt att det är någon fix idé bara och att jag intalar mig själv att jag inte kan sova. Men så är det inte. Vid väldigt unika tillfällen har jag faktiskt kunnat sova, men de tillfällena är väldigt få.

Det första jag fick se när jag gick hem från jobb, var en stor fullmåne som lyste upp hela världen. Oh crap och skit tänkte jag, det blir inte mycket sova för min del inatt. Och det är ju verkligen roligt eftersom man ska jobba imorgon.
 Men ingen sömn och 5 timmars jobb dagen efter har väl andra klarat förut, så då ska väl jag det med.

Nu ska jag gå och umgås lite med mamma(pappa kollar på fotboll så där tänker jag inte sitta och umgås)innan det är dags att krypa till kojs och åtminstone försöka sova. Det heter ju''försöka kan man ju alltid''så det är väl det jag kommer ägna mig åt inatt. Trevlans.
Medans tiden kan ni ju få glo på den här bilden. Nalle har ett stort blått hus, ftw! Ser har inte makalöst intelligent ut?

Inga kommentarer: